Zielona dieta

Istnieje wiele przepisów na zieloną dietę, jednak niewiele z nich stawia na naprawdę na poprawę układu trawiennego, tak jak nakazuje tego dieta. Decydując się na nią, poprawiamy nie tylko pracę układu trawiennego, ale przede wszystkim oczyszczamy organizm z toksyn - przez co szybciej chudniemy!

Zasady zielonej diety są proste - jesz wszystkie zielone warzywa i owoce, jakie znajdziesz w najbliższym warzywniaku, a dietę uzupełniasz ciemnym, chudym mięsem (np. z indyka). Zawarty w zielonych warzywach o owocach barwnik pomaga z transportowaniu tlenu, przez co czujemy się żeścy, pełni energii i pozytywnie nastawieni do życia. Oprócz tego zielone rośliny są niskokaloryczne, przez co polecane są osobom chcącym stracić dużą ilość kilogramów.

W diecie dowolone jest jedzenie:
- warzyw i ziół: selera, sałaty, szczawiu, zielonej papryki, kaputy pekińskiej, brukselki, szparagów, jarmużu, brokułów, ogórków, kaparów, pora, szczypioru, pietruszki, szpinaku, cukinii, cykorii, oliwek, fasolki szparagowej, bobu i zielonego groszku, kalarepy i wszystkich zielonych ziół.
- owoców: zielonych jabłek, gruszek, kiwi, agrestu, melona i winogron.- innych: soków, nektarów i kompotów z w/w produktów.

Dieta zielona zezwala nam na jedzenie 3 ciepłych posiłków dziennie oraz dwóch przekąsek w postaci surowego owoca lub warzyw. Dietę uzupełniamy zieloną herbatą. Stosujemy ją do momentu utrzymania planowanej wagi oraz poleprzenia funkcjonowania układu trawiennego.

Przykładowy jadłopspis diety zielonej:

Dzień I
Śniadanie: kanapka z sałatą i zieloną papryką
II śniadanie: zielone jabłko
Obiad: zupa z zielonego groszku + groszek ptysiowy
Podwieczorek: kilka gron winogrona
Kolacja: danie jednogarnkowe lub sałatka (sałata z gotowanym bobem i fasolką szparagową)

Dzień II
Śniadanie: twarożek ze szczypiorkiem + bułka grahamka z masłem
II śniadanie: gruszka
Obiad: gotowane na parze brokuły + zapiekany filet z indyka
Podwieczorek: koktajl z kiwi
Kolacja: pizza wegetariańska z brukselką

Dzień III
Śniadanie: naleśniki ze szpinakiem
II śniadanie: kanapki z wędliną indyczą + mizeria
Obiad: surówka z selera + roladki z indyka + gotowane na parze szparagi
Podwieczorek: zielona galaretka z owocami
Kolacja: faszerowana mięsem indyczym kalarepa, gotowana w bulionie drobiowym

Dodaj swoją opinię:

Imię:
Treść opinii (max 1000 znaków):
Zabezpieczenie przed spamem. Odpowiedz na proste pytanie:
ile to jest: dwa pomnożyć przez dwa (wpisz tylko cyfrę)
Token

Ostatnio komentowane

Kiedy stosować ziołolecznictwo?

mi akurat ziołowe leki pomagają. biorę żurascin uro który ma sporo żurawiny, pokrzywę i witaminę c. dzięki takiej profilaktyce nie ... Zobacz

Jak poradzić sobie z zapaleniem ...

Ja stosuję żurascin uro. Jest naturalnym środkiem na bazie pokrzywy i żurawiny. Powinien pomóc - spróbuj. Zobacz

Jak zadbać o zdrowie w ciąży?

O ile ktoś może jeść ryby mi przez gardło przejść nie chcą, na szczęście biorę pregnofer dha i w ten sposób uzupełniam dietę ... Zobacz

copyright © 2012 DietaStart.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.